2019年12月4日 星期三

樓頂上的membrance的情況 虞和芳 4.12.19.發佈

樓頂上的membrance的情況 虞和芳 4.12.19.發佈 樓頂上的membrance,它在我設法請人來修的兩週多返回馬爾他的日子裡,還是拖下來,雖然我一直在做努力。一無成果。 在15.11.19.我寫: 兩天來下雨,我給membranes和Maltapost的信件都沒有回覆,一共寫了三封,連給建民的信件,是四封信,花費時間精力,一無效果。 很是頹喪。希望改善這邊的情況,卻是沒有用處,徒勞無功。 ———- 這件事,我在11月22日給Grech寫了一封信,11月23日給一家membrane公司也寫了信。 那是一家連週末都工作的公司寫一個mail。 —————- Hefang Yu 11月22日 週五 下午8:02 (12 天前) 寄給 grechmarbles、 Stefan、 我 Dear Mr. Grech: Good evening.   How are you? Mr Grech,  since a long long time, we have not heard from each other.  You are an honest man and with ability and responsibility. We are missing you. 2011 you made  Entrance floor with Maltese round color design, and Hall with white and black marble, staircase with gray marbles.  We are  satisfied with you. You made also tiles on the small terrace.  It is still good. But our terrace on top, ca 80 sq meter, it is still with membrane.  We would like to change it to tiles.   We would be very glad to see you again and hope you can arrange the work. Please contact us with mail or mobile:79301592 to inform us about the appointment when you can come to our site. Thank you very much Best regards Dr. Yu Hofang ———————- 241 Two Gates Street Senglea ISL 1200 79301592 在2019年11月23日 上午9:34 (11 天前) 寄給 danielschembri71、 Stefan、 我 Dear Daniel Schrembri: Good morning! Three years ago we made totally membrane on our roof  terrace, ca. 80 square meter by Kenneth Camilleri for ten years guarantee.  But now some connection are loosing, and we can not find  Kenneth Camilleri.  He is disappeared. Can you try to repair it. Our site ist 241 Two Gates street, Senglea, ISL 1200, near Gardjola Garden. Please inform us, wenn you can come and repair the loosing membrane. Thank you. Best Regards Dr. Yu Ho fang ----------------------- 241 Two Gates street, Senglea, ISL 1200,  Malta 這兩個地方,都沒有任何的來修理的具體效果。尤其我在給Grech寫了信後,次日給他的公司打電話,得到他的手機號碼,立即打電話過去,他要我跟他公司聯繫,告訴對方我聯絡的地址,他說可能週末會來看情況。週六我們要出外午飯,我特意給他公司打電話,公司小姐說他反正週末不會來,週一他會來電話。這樣我們就可以安心的出外午餐。可是週一沒有他的消息,我又打電話到他公司,她說會跟他聯繫,可是還是沒有他的消息。此後跟他的公司聯繫,打了至少5個電話,直到昨天又先去一個電話,僱員V說,稍晚Grech會來到店裡。我在6點的時候又打電話過去,V說Grech在開會,她問了一下G,回說,G半小時後會給我來電話,直到晚上10點都沒有消息,實在很氣人。這使我感覺到,再跟Grech打電話,約他來處理頂樓membranes和地磚的事,沒有意義,這些人這樣的反應,拖延時間,耽誤工作,沒有意思,若是不能,就明說不能,不必吊人胃口。令人左等右等,主動打電話去,也是推演,無可奈何。 我們下週一就又要去德國,這週很難請到人,只有看,有什麼辦法,能夠在這幾天,我們做到來稍微抵禦下雨淋透屋頂的事。

沒有留言:

張貼留言

在古希臘Zalmoxis 為受尊重的地方神 虞和芳 19.9.24.發佈

在古希臘Zalmoxis 為受尊重的地方神 虞和芳 19.9.24.發佈 Zalmoxis (古希臘語 Ζάλμοxiις Zálmoxis,又名 Σάλμοxiις Sálmoxis,Ζάμολxiις Zámolxis 或 Σ...